Balík mi přišel poškozený nebo zdeformovaný. Co s tím?

V případě poškozených nebo deformovaných balíků doporučujeme zahájit reklamaci u doručovací společnosti a zároveň kontaktovat naši zákaznickou podporu. A to buď formou on-line chatu, telefonicky na čísle 228 883 296 nebo e-mailem na magic@drink-mana.com. Jsme tu pro Vás každý den od 8:00 do 20:00.

Postup při reklamaci u zásilek doručovaných společností DPD je následující:

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný:
V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený:
Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo společnost DPD, aby reklamaci vyřídila.