Press
8/5/2015

Prášková strava se stává populární v celé evropě. Je na každodenním jídelníčku už více než tisíce uživatelů.

"Od prosince 2014 bylo uživatelům doručeno přes 150 000 jídel,”říká zakladatel projektu Jakub Krejčík.

Praha,  6. května 2015 - Ještě před pár měsíci byla MANA startupem v soutěži Nápad roku 2014 a nyní je legitimní společností s vlastní výrobou, 10 lidmi v teamu a tisícovkami zákazníků ze všech koutů Evropy. Recept práškové potraviny, která nabízí plnohodnotnou a vyváženou alternativu klasického jídla, prošel první razantní změnou a MANA vydává novou verzi s novým složením, která nese označení MANA [MARK 1].

Rozhovor s Jakubem Krejčíkem, zakladatelem projektu. V srpnu to bude rok, kdy jste Vaši potravinu představili veřejnosti. Kam se nyní MANA posunula?Všechny síly soustředíme na škálování výroby a hlavně na vývoj produktu, který probíhá ve spolupráci s naší stále rostoucí komunitou betatesterů. Pracujeme tak se zpětnou vazbou bohaté variace našich uživatelů, abychom MANU chuťově zpřístupnili opravdu každému. Také nadále pokračujeme v jedné z hlavních myšlenek konceptu tohoto stravování a to je ukázat z čeho se potravina skládá a co obsahuje do posledního prvku. Předkládáme tak uživatelům naprosto nahou potravinu s detailním rozborem jejího složení bez jakýchkoli kompromisů.

Jaký je v tuto chvíli o MANU zájem? Do České republiky doručujeme přibližně 70% naší denní produkce. Narůstá podíl pravidelného zásobování současných uživatelů, které stíháme doručovat do 1-2 týdnů. V tuto chvíli se adaptujeme na zájem, který přichází z celé Evropy. Je pro nás velkou výzvou, že  MANA díky doporučování spokojenými uživateli roste tak rychle. Mezi uživateli po celé Evropě najdeme ty, kteří MANOU naprosto nahradili svůj jídelníček, ale také rekreační uživatele, kteří MANOU nahradili jídlo, na které neměli čas nebo které nejedli vůbec. Většina z našich uživatelů jsou s námi v kontaktu a píší nám svou zkušenost, pocity a aktuální stav. Aktivně si dělají krevní testy a pouštějí se do vlastních experimentů se stravováním. Je opravdu potěšující, když dostáváme zprávy, že MANA je to, na co dlouho čekali.

Proč si myslíte, že tomu tak je? V čem je MANA výjimečná? Myslím si, že je to především tím, že jsme se rozhodli být maximálně transparentní, otevření a upřímní. Říkáme jak to děláme my, ne jak to dělají ostatní. Na našem nutričním štítku najdete výčet kompletního složení včetně obsahu nežádoucích látek jako je například arsen, kadmium nebo rtuť, u kterých se ale obsahem samozřejmě pohybujeme hluboko pod limity danými příslušnými potravinovými vyhláškami v ČR i EU. Podle norem v České republice by-chom je nemuseli uvádět a mohli bychom se chlubit líbivým nutričním štítkem stejně jako většina výrobců potravin, ale to neděláme a nikdy dělat nebudeme. Zároveň jsme jediná potravina, která má své složení podložené labora-torními testy, takže uživatelé vědí, co přesně svému tělu dávají a v jakém množství.

MANA je dostupná pouze v Evropě, máte v plánu jí nabízet také na jiných kontinentech? Ano, máme v plánu být dostupní po celém světě. Pracujeme na škálování výroby, řešíme logistické varianty zásob-ování, zařizujeme byrokratické náležitosti jiných kontinentů. Vše je hlavně o tvrdé práci, plánování a správném načasování.

 Je pravda, že po celé Evropě je dopravné zdarma ? Ano, po celé Evropě je doprava zdarma ve verzi 28 dní. Chceme MANU zpřístupnit opravdu všem.

Chcete ochutnat novou MANU [MARK 1]? Neváhejte nás kontaktovat a rádi Vám pošleme vzorek.

Zuzana Krejčíková, PR Heaven Labs s.r.o. +420 602 231 826 press@mojemana.cz