Zuzana Krejčíková

Co-Founder

Zuzana je jedním ze zakladatelů společnosti.

Od začátku má na starosti komunikaci Many směrem k veřejnosti. Jak si z ní její parťáci, další tři spoluzakladatelé, dělají často srandu, je typickým nadšeným ,,otvíračem". Právě u ní začíná většina spoluprací s Manou, zajímavých projektů a partnerství. Tohle jí baví a naplňuje, protože miluje kontakt s lidmi, komunikaci, společnost a legraci. Bere však svou úlohu vážně a i úsměvem a vtipy se snaží být tím nejlepším zástupcem značky Mana a každému, co nejupřímněji předat ten správný feeling, z toho jaká Mana je.

Zuzana vystudovala politologii a public relations v Praze (Mgr.) a přes 10 let pracovala v oblasti reklamy a marketingu. Právě kouzlo reklamy a promyšlený marketing ji uchvacuje a o to víc jí těší to, že jsou v týmu takoví profesionálové. Skoro 8 let pracovala v marketingovém oddělení ve Žlutých lázních a s ohledem na svou aktivní osobnost to brala jako svou práci snů. Z pohledu marketingu měla také na starost Vánoční trhy na Staroměstkém náměstí a další velké akce v centru Prahy.

Zuzana je aktivní tělem i duší, takže miluje pohyb všeho druhu. Podle ní je běhání s její pitbulkou Coffee lepší než jakákoli terapie. Miluje svého syna, cestování, dobrý lidi a je fanoušek fantasy filmů a všeho neskutečnýho, co by klidně skutečné být mohlo. Třeba jako hrdinové jejího oblíbeného Marvel studia. Snad při každé návštěvě obchodního centra kupuje nějakou knihu a doufá, že zase někdy bude chuť a čas se do svého oblíbeného čtení pustit. Na svět se za každých okolností dívá pozitivně a má v plánu si tento pohled nezkazit!

"Mana je pro mě jednoduše řečeno splněným snem! Nikdy by mě nenapadlo, že budu mít příležitost spolupracovat s tak skvělými a rozmanitými lidmi, kterých si vážím a upřímně je můžu nazvat Mana rodinou. Manu vnímám nejen jako chytrou potravinu, ale také jako prostředek s vyšším smyslem, který může pomáhat, ovlivňovat a jít třeba v nějakých věcích příkladem. Mana pro mě znamená radost, starost a především velkou zodpovědnost a to nejen k zákazníkům." Mana je pro ní také prostředkem, kterým může pomáhat a šířit dobro. A to nejen dobrou potravinou.