Denisa Beranová

Customer Care Specialist

Denisa je Customer Care Specialist.

Denisa pracuje v oddělení zákaznické podpory neboli Customer Care. Hlavní náplní její práce je zodpovídání dotazů zákazníků, se kterými komunikuje prostřednictvím telefonu, e-mailu, online chatu nebo na sociálních sítí. Další částí její práce je správa objednávek, komunikace s kolegy, kteří pracují na skladu a případné řešení komplikací se zásilkami a dopravci.

Vystudovala cizí jazyky se zaměřením na cestovní ruch (Bc.) na Univerzitě v Hradci Králové. Předtím, než nastoupila do Many, pracovala jako letuška a na recepci hotelu.

Volný čas nejraději tráví cestováním, hlavně v přírodě a na horách. Dále Denisu moc baví jóga, výroba domácí kosmetiky nebo šití.

"Mana je pro mě svělý produkt, který usnadňuje život. Zdravá alternativa stravy, která nejen zasytí, ale i skvěle chutná. "