Kristýna Prokopová

Customer Care Specialist

Kristýna je Customer Care Specialist.

Kristýna a její mise v Maně je spokojenost zákazníků, správa objednávek, komunikace se skladem, online komunikace se zákazníky (telefonická, písemná). Dále komunikuje se zákazníky prostřednictvím emailu a na sociálních sítích. Jedná-li se o objednávky do Norska, je potřeba zboží proclít, v takovém případě tvoří celní dokumenty.

Předtím, než jsem nastoupila do Heaven Labs jsem prezenčně studovala magisterský studijní program na Provozně ekonomické fakultě ČZU, kdy mým studovaným oborem byla veřejná správa a regionální rozvoj. Při studiu jsem měla brigádu a pracovala jsem v marketingové společnosti jako back office assistent.

Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou, partnerem či přáteli, a to zejména venku, nejčastěji cestováním a poznáváním nových míst. Pokud není v přírodě, pak ráda posedí s kamarády, sleduje filmy, poslouchá hudbu nebo čte, zejména pak severskou krimi.

"Mana je pro mě především moderní způsob stravování, který má do budoucna potenciál řadit se mezi světové produkty. O Maně jsem se dozvěděla od kamarádky, u které jsem ji i poprvé mohla ochutnat. Samotný produkt i celý koncept mě zaujal. Do práce chodím moc ráda, protože kromě práce, která mě baví, je tam i skvělý kolektiv. Manou nahrazuji nejvíce snídaně nebo si ji s sebou beru na nějaký svůj výlet do přírody."