Grigory Vyatkin

Co-Founder

V Maně má Grigory na starosti vše, co rеprezentuje značku na vizuální úrovni. Profesně je nejblíž Design týmu, ale vztahově spíš Founder Strategy týmu, jelikož je jedním z nich. Historicky vytvořil vizuál webu, logotyp, branding a veškerou komunikaci. Osud tomu přál, že zasahuje taky do chodu webu, e-commerce a marketignových kampaní. Ač se to nezdá, rád počítá konverzní poměr, průměrnou objednávku a různé jiné "ujeté KPI" datové analytiky, které optimalizují ekonomický chod byznysu. Rád funguje na úrovní "Proč?" – vnímá, že vizuální stránka věci má být podřazená cílům kampaně a celého brandu, nikoliv obráceně.

Gigory vystudoval v Petrohradě výtvarné umění, obor grafický design. Před Manou pracoval jako art director ve vydavatelství Bauermedia a jako creative retušér pro reklamní agenturu Havas World Wide. Na volné noze působil v mnoha projektech pro spoustu středních a velkých firem v oblasti webové, printové, vizuální a marketingové komunikace.

Ve volném čase pozoruje, jak roste jeho dcera Olivie a syn Gabriel. Rád se také věnuje digitalní malbě ve stylu fantasy a sci-fi. Je vášnivým hráčem počítačových her a milovníkem filmů, jelikož jeho umělecké oko neustalé žádá nové a nové zážitky. Rád čte knihy o osobním rozvoji.

"Mana je pro mě v tuto chvili "one-shot life-time oportuninty" událost. Je to brand, který má globalní misi a já mám tu čest být při tom od samého začátku. Je to také skupina lidí, od kterých se chci neustále učit a znovu prožívat nové fáze značky. Je to plaforma, díky které zjíštuju, "kdo jsem". Tohle zjištění totiž vnímám jako smysl života lidské bytosti."