Marcela Chadrabová

Facility Manager

Marcela je Facility Manažerkou.

Marcely odpovědnost obsahuje širokou škálu úkolů spjaté s chodem firmy. Jedním z úkolů je zajišťovat pracovní pohodlí a servis pro ostatní kolegy tak, aby jim k jejich práci nic nechybělo. Dále má na starosti dokumentaci BOZP, PO a ostatní školení zaměstnanců potřebné k výkonu pracovní pozice.

Před nástupem do Many pracovala jako vedoucí provozu v Olivově dětské léčebně, o.p.s. po dobu 3 let. Vedla tým 12 lidí (úklid, údržba a recepce). Jednalo se o zdravotní zařízení pro děti, kde bylo na prvním místě dodržovat všechny předpisy, hygienické normy, hygienu práce a bezpečnost zaměstnanců.

Ve svém volném čase se věnuje přátelům a dětem. Ráda tráví čas ve společnosti správných lidí, ti co mě naplňují a posouvají můj život zase o něco dále. Ráda sportuje (běh, kolo, volejbal a sebeobrana) a u toho se odreaguje a vyčistí si hlavu.

"Mana pro mě znamená přístup k jídlu i když zrovna nemám čas:-) !! Fajn kolektiv mladých lidí, příjemné pracovní prostředí a to se samozřejmě nevylučuje, ale vidím v tom něco víc. Být součástí rozvoje této firmy, být pyšný na výrobek této firmy, na prodej, sledovat posun a rozvoj a mít možnost být součástí. Pomáhat ostatním, aby se i oni někam posunuli a bylo jim fajn. Odměnou je pro mne spokojenost zaměstnanců, když se mi něco podaří nebo nejlépe společný výsledek. A pak když člověk sbírá pozitivní zpětnou vazbu od uživatelů, že to fakt funguje, tak to je potom super pocit, že pracuji v Maně:-)"