Martin Chládek

PR & Communications Manager

Martin má v Maně na starosti externí komunikaci a vztahy s médii. Za media relations je odpovědný od roku 2018, nejprve z pozice externího konzultanta PR agentury, od léta 2019 už jako plnohodnotný člen Mana týmu.

Předtím pracoval tři roky v PR agentuře Botticelli, kde se podílel na komunikaci významných značek jako PepsiCo, PlayStation, Gambrinus nebo ČSOB. Velmi ho bavila také medializace českých společností - byl odpovědný za PR komunikaci startupu Zaslat.cz, výrobce koloběžek Kostka či právě jeho nejoblíbenější Many. V oboru začínal už v 18 letech. Došlo mu, že se fotbalem nikdy živit nebude, a tak se stal šéfredaktorem tehdy prvoligového klubu v Mostě. Oficiální komunikační kanály vedl šest let. Během studií žurnalistiky na Univerzitě Palackého v Olomouci rovněž pracoval jako novinář v regionální MF DNES a spolupracoval i s ČTK.

Svůj volný čas se snaží spravědlivě rozdělit mezi sport a přítelkyni. Řadu víkendů tráví na hřišti jako fotbalový rozhodčí. Mimo to s přítelkyní lidem rádi hlídají psy, které s sebou berou do lesa a na výlety.

"Co pro mě znamená Mana? Potravinu, která má to nejlepší možné nutriční složení a navíc se neustále na základě dat a technologií posouvá dál. Zároveň je v kompaktní formě a šetrná k planetě. Na tomhle má smysl se podílet!"